هفته پربار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حوزه ورزش

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته گذشته در رشته های ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز مقام های برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با برنامه ریزی های دقیق که انجام داده در تمام رشته پرطرفدار تیم داری می کند و با همکاران علاقه مند و حرفه ای در رشته های مختلف فعالیت می کند.
در همین راستا تیم تنیس روی میز سراب در مسابقات جام فجر در سراب شرکت و مقام های برتر را کسب کردند و همچنین در گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز در ستاد مرکزی استان مسابقاتی در این رشته برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد .
در رشته فوتسال نیز امور آب و فاضلاب سراب در مسابقات جام فجر دهه انقلاب اسلامی بین ادارت سراب به مقام قهرمانی و تیم حراست شرکت آب و فاضلاب استان نیز در مسابقات بین حراست های صنعت آب و برق استان مقام دوم را کسب کردند.
ضمنا کاپ اخلاق مسابقات قهرمانی والیبال نیز که در چابهار برگزار شد در بین ۱۷ تیم شرکت کننده از استان های مختلف کشور به آذربایجان شرقی رسید.
لازم به یادآوری است مسابقات شطرنج فرزندان همکار نیز در دو رده سنی نونهالان و جوانان در چهار دور برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.