تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از همکار جانباز آبفای استان مرکزی

"هاشم امینی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه برنامه‌ سفر یک روزه خود به این استان به همراه استاندار با حضور در منزل حیدر یمنی همکار جانباز ، آزاده و بازنشسته شرکت آبفای استان ، از خدمات ارزنده وی در طول خدمت ۳۰ ساله در صنعت آبفا قدردانی کرد.

تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از همکار جانباز ، آزاده و بازنشسته آبفای استان مرکزی

به گزارش برقاب، “هاشم امینی” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه برنامه‌ سفر یک روزه خود به این استان به همراه استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با حضور در منزل حیدر یمنی همکار جانباز ، آزاده و بازنشسته شرکت آبفای استان ، از رشادت ها و جانفشانی های وی در طول دفاع مقدس و همچنین زحمات و خدمات ارزنده وی در طول خدمت ۳۰ ساله در صنعت آبفا  تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی کرد.

امینی در این دیدار که در راستای تجلیل از ایثارگران و بازنشسته‌های صنعت آب و فاضلاب صورت گرفت بیان داشت: همکاران بازنشسته چهره‌های ماندگار صنعت هستند و بایستی از تجربیات ارزشمند این عزیزان در ارائه خدمات مطلوب‌تر بهره‌ فراوان برد.

وی ادامه داد : در برنامه های استانی که پیش می آید یکی از برنامه های مهم ، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران‌ میباشد و ما همچنان خود را مدیون جانفشانی های این عزیزان‌ میدانیم و امیدواریم به برکت ایثار این عزیزان بتوانیم از مسولیت که بر عهده ما هست ، به خوبی در راستای خدمات به مردم کشور استفاده کنیم.