با اعتباری بالغ بر37 میلیارد ریال؛

تامین شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و 20 کیلوولت بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریزبا اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا با اشاره به اجرای پروژه  مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر توسط شهرداری تبریز اظهار کرد: به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت، پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت خیابان ۴۵ متری موسوم به طرح ملی نجات تبریز با جدیت و تلاش همکاران شرکت در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه بر اساس بررسی های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده طی این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون  پایه چراغ، ۴ اصله تیر ۱۵ متری ، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جایگذاری شده و ۷۰۰ متر کابل روکشدار  ۱۲۶(آلومینیومی) و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ احداث و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده در ادامه ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری، نصب و جایگذاری خواهد شد.
وی اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲هزار و ۵۵۷ متر کابل احداث و ۲ دستگاه تابلو برق جایگذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.