پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان
پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان
به گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.
ابوالفضل رحیمی گفت : در سال گذشته حدودا ۲۱۴۰۰ تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ ثبت گردیده است که از این مقدار ۲۰۹۰۰تماس در حوزه آب شهر و روستاها و ۵۰۰ مورد در حوزه فاضلاب ثبت و رسیدگی گردید .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۶ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۱۲۰۳۹ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۲۸۲۷ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند .
ارسال دیدگاه