پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است

پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

به گزارش برقاب،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

ابوالفضل رحیمی گفت :  در سال  گذشته  حدودا ۲۱۴۰۰  تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ ثبت گردیده است که از این مقدار  ۲۰۹۰۰تماس در حوزه آب شهر و روستاها و  ۵۰۰ مورد در حوزه فاضلاب  ثبت و رسیدگی گردید .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۶ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۱۲۰۳۹ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و  ۲۸۲۷ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .

رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند .