وظیفه شرکت،تامین رفاه مردم در بخش زیر ساخت برق

 همزمان با روز صنعت برق، مراسم بزرگداشت روز کارگر با حضور مدیر عامل، معاونین،مشاورین ، روسای ادارات ،پیمانکاران، مدیران عامل شرکتهای پیمانکاری برتر ، رئیس اداره کار و امور اجتماعی منطقه شمال اصفهان و همراهان ایشان ، با اجرای محسن دلیران مجری توانمند صدا و سیما ، به منظور تقدیر از کارگران نمونه، پیشکسوتان بسیجی همیار انرژی ، ناظران منطقه ای و سیمبانان برتر در مسابقات روز جهانی سیمبان در مجتمع نور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، مهندس دادخواه ضمن تبریک روز صنعت برق و روز کارگر و تشکر ازمیهمانان گرامی که در این جشن باشکوه حضور داشتند، با ذکر حدیثی از رسول خدا (عبادت ۱۰ جز دارد که ۹ جز آن در کار و کوشش و کسب روزی حلال است) اقدامات همکاران و پرسنل صنعت برق را در ارائه خدمات ،(که در ادامه به آن اشاره نمود) مصداقی براین حدیث دانست.
ایشان به اقدامات صنعت برق اشاره نمود و گفت: ایران توانسته جز ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه تولید انرژی باشد و در صنعت توزیع به خودکفایی ۱۰۰درصدی برسد و موفق به صادرات برق شود.
مدیر عامل به گزارش برخی خدمات واقدامات شرکت توزیع برق شهرستان که عزتمندانه،امیدآفرین و بی منت به منظور رفاه و آسایش مردم توسط پرسنل متعهد انجام گرفته اشاره کرد و گفت:
«این شرکت ارائه دهنده خدمات در ۱۶هزار کیلومتر مربع (بزرگتر از تهران بزرگ،استان تهران ،استان البرز،مشهد،گیلان و مازندران )و طول شبکه آن ۱۵ هزار کیلومتر مربع، که دارای ۱۱۰۰نقطه اتوماسیون جهت برقراری برق پایدار و ۴۰۰ فیدر۲۰ کیلوولت در سطح شهرستان اصفهان، ۲۵۰ هزار چراغ روشنایی معابر و ۱۶ منطقه صنعتی در شهر و شهرستان‌های اصفهان می باشد.
در قسمت حوادث روزانه ۲۶۰۰ تماس با مرکز ۱۲۱ گرفته می‌شود که حدود ۱۰۰۰ تماس منجر به اعزام گروههای عملیاتی می گردد، ۱۰۰ هزار لامپ در سال گذشته تعویض شده، ۳۰معبر بطور کلی از معابر بصورت شبکه ای رفع عیب گردیده است. روزانه بطور متوسط ۳۰ گروه عملیاتی و ۸۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین به منظور ارائه خدمات در سطح شهر فعال می باشند.
متوسط نرخ خاموشی در ۱۰سال گذشته ۸۵۰ تا ۱۳۰۰دقیقه بوده که طی خدمات انجام شده کاهش چشمگیری داشته بطوریکه به ازای ۱میلیون و۳۰۰هزار مشترک حدود ۹۰ رسیده و به استانداردهای جهانی نزدیک شده است.از نظر کاهش تلفات( ۶درصد) شرکت توزیع برق شهرستان جز رتبه های برتر در سطح کشور می‌باشد، همچنین در سال گذشته۲۶ هزارانشعاب واگذار شده و ۵۵۰ کیلومتر شبکه احداث و ۵۵۰ دستگاه تراسفورماتور، ۱۴ هزار ترانسفورماتور درسطح شبکه (به ازای هر ۱ کیلومتر یک ترانس) نصب گردیده است.
مدیر عامل شرکت توسعه، توانمند سازی و نگهداشت منابع انسانی و برنامه ریزی و آموزشهای موثر را در اولویت کار شرکت دانستند.
ایشان فعالیت شرکت را همانند کار اورژانس برشمرد، که در هر شرایط و با هر سختی درسریع ترین زمان جهت ارائه خدمات عزتمندانه ، امیدآفرین و بی منت به مردم عزیز عمل می نماید.
مهندس دادخواه از پیمانکاران شرکت که باسرمایه های معنوی و اقتصادی با همکاری همه جانبه خود نقش بسزایی درگردش چرخه صنعت و ارائه خدمات به این شرکت داشتند تقدیر و تشکر ویژه نمود.
ایشان در ادامه به نقش مهم ناظرین مناطق اجرایی و وظایف ایشان ، از جمله کنترل دقیق شبکه و نظارت کامل منطقه ای و راهبردها اشاره کرد و از ناظرینی که در ارزیابی انجام شده برگزیده شدند تقدیر نمود.
مدیر عامل رعایت اصول ایمنی را اولویت کار شرکت بخصوص برای کارهای عملیاتی دانست و تاکید کرد ،شرکت در تامین وسایل ایمنی و آموزش هیچگونه محدودیتی ندارد و با برنامه ریزی و ایجاد دوره های متعدد و آموزشهای موثر در این زمینه اقدامات می‌نماید.
مهندس دادخواه ازهمکاران و پیشکسوتان صنعت برق که درحوزه مدیریت مصرف کمک نمودند ،همچنین از اداره حراست که با همکاری سیمبانان و کارشناسان توانستند با سرعت و شجاعت، متعرضین به شبکه را شناسایی و به دفتر حقوقی معرفی نمایند تشکر ویژه نمودند.
ایشان در خصوص انتخاب کارگر نمونه گفت : تمامی پرسنل شرکت نمونه و برجسته هستند وجایگاه ارزشمندی دارند و کارگران نمونه برگزیده در این مراسم، به نمایندگی از همه همکاران شرکت در این جایگاه قرار گرفته اند و با اشاره به حدیث پیامبر در خصوص بوسیدن دست کارگر از همه پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان که باخدمت عزتمندانه،امیدآفرین و بی منت نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند و همچنین ازپدران،مادران،همسران و فرزندان همه همکاران نیز تشکر ویژه نمود.