سرپرست شرکت برق استان قزوین درپیامی، روز ملی صنعت برق تبریک گفت

سرپرست شرکت توزیع نیروی استان قزوین درپیامی، روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و گارگر را به کارکنان این شرکت و خانواده بزرگ صنعت برق ، تبریک گفت.

 

متن پیام مهندس اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به این شرح است:

بسمه تعالی
صنعت برق موتور محرکه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بشمار می آید و جای بسی افتخار است که خدمات صادقانه وبی منت همکاران خدوم صنعت برق در چرخه تولید و رفاه و آسایش استان ومیهن عزیزمان، نقشی ممتاز و سهمی عمده دارد.
شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، همواره خدمت رسانی شایسته و مستمر به شهروندان شریف استان را وظیفه خود دانسته و توانسته است با تلاش وافرو همت مضاعف کارکنان متعهد و متخصص خود و با بهبود شاخص های فنی در مسیر توسعه استان و خدمتگزاری افزون تر به مشترکین، گام های بلندی برداریم.
اینجانب فرارسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق ” و ۱۲ اردیبهشت “روز جهانی کار وکارگر” و تقارن آن را با “روز پاسداشت مقام معلم” را به تمامی تلاشگران صنعت برق به ویژه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تکیه بر الطاف خداوند قادر متعال،رهنمود های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) و تدابیر دولتمردان خدوم و مسئولین وزارت نیرو و صنعت برق و با همدلی و همکاری روزافزون همه تلاشگران صنعت برق کشور، در مسیر تحقق رسالت خویش به ویژه در ایام تابستان و دوران اوج مصرف برق استوار و ثابت قدم بوده و بیش از پیش موفق باشیم.
یوسف اینانلو
سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین