حضور سربازان در دستگاههای اجرایی، فرصت مناسبی جهت افزایش مهارت در جامعه می باشد.

در هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت روز سرباز از سربازان شاغل(امریه) در شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل شد . مهندس سید علی اکبر صباغ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در دیدار با سربازان شاغل(امریه) در این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره […]

در هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت روز سرباز از سربازان شاغل(امریه) در شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل شد .

مهندس سید علی اکبر صباغ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در دیدار با سربازان شاغل(امریه) در این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه سربازان شهید گفت: حضور سربازان در دستگاههای اجرایی فرصت مناسبی برای افزایش مهارت در جامعه می باشد .

مهندس صباغ در این نشست صمیمی دوران سربازی را دوران نشاط و پویایی در بهار زندگی و جوانی دانست و افزود : باید با روحیه خدمت رسانی در محل کار حاضر شوید و عاشقانه به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت کنید که بی شک این توفیق و موهبتی الهی ست .

در ابتدای این دیدار علیرضا امینیان معاون منابع انسانی و بابک عموزاده سرپرست امور کارکنان و رفاه این شرکت گزارشی از فعالیت های شرکت در ارتباط با سربازان امریه ارائه نموده و در ادامه سربازان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان این نشست از سربازان امریه در شرکت برق منطقه ای سمنان با اهداء  لوح و هدیه ، تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است دومین روز از هفته دفاع مقدس بعنوان روز سرباز نامیده شده است که به همین مناسبت مسابقه تنیس روی میز بین ۴ تن از سربازان شاغل شرکت (امریه) برگزار شد و سپس سربازان با حضور در گلزار شهدای سمنان با قرائت فاتحه و اهداء گل با آرمان های  شهدای انقلاب اسلامی  و جنگ تحمیلی تجدید بیعت نمودند .

 

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با یکی از همکاران آزاده این شرکت

همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه جمعی از معاونین و مدیران با حضور در منزل یکی از همکاران آزاده در شهرستان گرمسار ، از ایثار و فدارکاری آزادگان سرافراز میهن اسلامی ، تقدیر نمودند.

در این دیدار مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود : آزادگانمان در ایام اسارت ، بخشی از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در این دیدار ، همکار آزاده، حمید رضا قادری به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود در ایام محرم و چگونگی عزاداری اسرا در زندان های رژیم بعث عراق پرداخت.

در پایان با اهداء لوح یادبودی، از زحمات و تلاش های آزاده سرافراز ، حمید رضا قادری ، تجلیل به عمل آمد.