تجهیز زیرساخت ها و کمک مشارکتی در حوزه بهداشت و درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل عمل به مسئولیت اجتماعی و تجهیز زیرساخت ها و کمک های مشارکتی در حوزه بهداشت و درمان، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در متن تقدیر نامه دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل عمل به مسئولیت اجتماعی و تجهیز زیرساخت ها و کمک های مشارکتی در حوزه بهداشت و درمان، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در متن تقدیر نامه دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به محمود دشت بزرگ مدیر عامل این شرکت، آمده است: دوران اپیدمی و مبارزه با کرونا با وجود تمام سختی ها و مشکلات، تجلی گر تجربه ای ارزشمند از همکاری های بین بخشی سازمان ها و نهادهای مختلف به منظور کنترل و مدیریت بیماری کرونا می باشد.

شرکت برق منطقه ای خوزستان در این دوران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت، همکاری و مساعدت های قابل تحسینی با این دانشگاه داشته است. لذا بدینوسیله از زحمات شبانه روزی حضرتعالی و همکاران محترم آن مجموعه به منظور تجهیز زیرساخت ها و کمک های مشارکتی در حوزه بهداشت و درمان از جمله اهدای کپسول های اکسیژن و لوازم مصرفی مورد نیاز به بیمارستان های استان خوزستان در زمان شیوع ویروس کرونا قدردانی می نمایم.

یکی از مهم ترین عناصری که بازوی توانمند حوزه سلامت به شمار آید، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سازمان ها و نهادها نسبت به حوزه بهداشت و درمان کشور است. خرسندیم از وجود چنین نهادی در استان که به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان مساعدت و یاری می رسانند.

توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران ارجمندتان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

بر اساس این گزارش، شرکت برق منطقه ای خوزستان ۳۰۰ کپسول اکسیژن و تعدادی دیگر لوازم مصرفی را در هفته دولت به بیمارستان های کرونایی استان اهدا کرده بود.