توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی انجام شد:

ارسال کمک‌های غیرنقدی و اقلام ضروری به منطقه زلزله زده خوی

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز همچون سایر ادارات و همشهریان جهت کمک به مردم با تمام توان به یاری مردم شهرستان خوی رفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با دستور مدیرعامل محترم برای کمک رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بسیج شدند تا بخشی از کالاهای مورد نیاز به این افراد را به آنان ارسال کنند.
مهندس طالب نژاد افزود: این کمک‌ها شامل صدها کالای مورد نیاز شهروندان زلزله زده از جمله پتو، لوازم بهداشتی، گرمایشی، آب معدنی، مواد غذایی و سایر اقلام مورد و همچنین اختصاص حقوق یک روز کاری کارکنان شرکت به صورت داوطلبانه به مردم عزیز شهرستان خوی می باشد.
وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی همچنین با اعزام نیرو در پخت غذای گرم برای هموطنان عزیزمان در آن منطقه اقدام نموده است.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: با تمام توان و تلاش خود سعی می‌کند در مواقع اضطرار مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن به مرحله اجرا بگذارد.
لازم به ذکر است زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب( هشتم بهمن ماه) شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند. این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت مالی زیادی به همراه داشته است .