از سوی استانداری سمنان صورت گرفت؛

اعطای لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع به شرکت توزیع برق استان سمنان

لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع از سوی استانداری سمنان به شرکت توزیع برق استان اعطا شد.

گفتنی است: براساس ارزیابی صورت گرفته عملکرد سال ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان استانداری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت پذیرفت، شرکت توزیع برق استان به عنوان دستگاه برتر معرفی و مفتخر به اخذ لوح سپاس از مقام عالی استان شد.

یادآور می شود: ارزیابی انجام شده در پنج شاخص شامل اطلاع رسانی، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، نظرسنجی از مراجعین، رسیدگی به شکایات مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان و در مجموع ۳۵ زیرشاخص به انجام رسیده است.

در بخشی از متن لوح تقدیر سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان خطاب به سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آمده است: ” براساس آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دریافت کنندگان خدمت با توجه به ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ آن دستگاه توسط کمیته تخصصی، با اخذ امتیاز ۹۷ شایسته دریافت: “لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع در استان سمنان شده اید. ضمن تشکر و قدردانی از جناب عالی و همکاران محترمتان، امید است با صیانت از رتبه مکتسبه، در جلب خشنودی خداوند متعال و رضایت دریافت کنندگان خدمت و مراجعه کنندگان عزیز و تلاش در ارتقای جایگاه آن دستگاه، در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش موفق باشید.