نماینده ولی فقیه؛

روند تغییر در صنعت برق استان ایلام قابل تقدیر است

حجه الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک روز صنعت برق و روز کارگر، گفت: روند تغییر در صنعت برق استان ایلام قابل تقدیر است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛ ایشان تصریح کرد: یادم است در سالیان قبل برای چاپ مطالب و خطبه های نماز جمعه نگران قطع برق بودم و مردم نیز در این حوزه مشکل داشتند ولی با استقرار دولت مردمی دو تابستان قبل بدون قطعی و خاموشی پیک مصرف پشت سر گذاشته شد.

حاج آقای کریمی تبار خاطر نشان کرد: برق در حال حاضر زیرساخت تمام کارهاست و اهمیت برق بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی بیان کرد:جایگاه و منزلت کار و کارگر در فرهنگ اسلام بسیار بالاست و تا جایی که پیامبر اکرم (ص) بارها بر دستان اصحابی که کار می کنند بوسه‌زده است.

حجه اسلام و المسلمین کریمی تبار اضافه کرد: به عقیده بنده در حال حاضر مدیریت سرمایه ها و مصرف بهینه از یک سو و از سویی دیگر افزایش تولید مصداق جهاد در راه خدا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این دیدار گفت: به فضل خدا شرکت برق استان در کشور به عنوان یک شرکت رو به رشد و پیشرفت شناخته می شود.

ناصری گفت: ‌در ایام اربعین اوج تبلور خدمت رسانی صنعت برق نظام اسلامی به مردم مشاهده شد و امسال با نگاه ویژه ابا عبدالله الحسین (ع) بیش از ۱۳ برابر ظرفیت لازم، تامین برق صورت پذیرفت و در این دولت رشد ۳۰ برابری اعتبارات اربعین را تجربه کردیم.

وی اضافه کرد: در تابستان و در ایام پیک با وجود ۱۳ هزار مگاوات ناترازی تولید و مصرف نه تنها محدودیتی در تامین برق نداشتیم بلکه بیش از ۱۹ درصد برق بیشتری به صنایع دادیم .

ناصری خاطر نشان کرد: در تمامی مبدای وردی و خروجی استان که مسیر زوار است ۶۰۰۰ چراغ LED نصب کردیم و مضاف بر اینکه در مهران تمامی معابر در حوزه روشنایی اصلاح شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه یادمان ها و گلزارهای شهدا بیش از ۱۰ یادمان و گلزار در استان تامین برق شده اند.

ناصری از نماینده ولی فقیه در استان خواست تا با توجه به نفوذ کلام ایشان و امامان جمعه مردم را به مصرف بهینه توصیه کنند.