فرزندان کارکنان توزیع برق استان مرکزی در حوزه قرآن تقدیر شدند

از فرزندان فعال کارکنان توزیع برق استان مرکزی در حوزه قرآن و برنامه نویسی تقدیر شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛  فرماندار اراک در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی گفت:قرآن باران رحمت الهی و داروی همه دردهای جامعه و آرامش خاطر مومنان است که ترویج این فرهنگ و بهره گیری از آموزه های قرآنی و دینی در جامعه به ویژه نسل جوان موجب دوام و قوام و استحکام خانواده ها و مصونیت از هجمه های فرهنگی دشمنان است.

امیر هادی قرآن را تامین کننده نیاز انسان ها و موجب اتصال وارتباط انسان به خدا دانست و افزود: ترویج فرهنگ قرآنی دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه به ارمغان می آورد ، بنابراین فعالان قرآنی نقش مهمی در اشاعه این فرهنگ برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: دوره های آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم و همچنین آموزش برنامه نویسی در ماه مبارک رمضان ویژه فرزندان همکار در قالب گروه جهادی شهید علی اکبر صالحی برگزار شد که با استقبال و مشارکت بسیار خوب فرزندان همکاران روبرو شد.

محمود محمودی گفت :صوت زیبای قرائت قرآن و حتی ارتباط با قرآن کریم در سطح روخوانی هم بسیار ارزشمند است و به تعمیق انس با قرآن می‌انجامد.

وی با بیان اینکه سال جدید را با بهار قرآن کریم آغاز کردیم و تمام تلاش ما این است تا در طول سال برنامه ها و فعالیت های فرهنگی با نگاه به مسائل قرآنی باشد،افزود: قرآن بهترین راهنمای بشر و انس با قرآن لازمه سعادت انسان است.

در پایان این مراسم از فرزندان همکار فعال در زمینه های حفظ و قرائت قرآن وبرنامه نویسی با اهدای لوح سپاس،تقدیر شد.