برگزاری اولین شورای حفاظت از منابع آب خرمدره در سال 1403

اولین شورای حفاظت از منابع آب خرمدره در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خرمدره در سالجاری به ریاست مطهری معاون فرماندار این شهرستان و با حضور کلیه اعضا و روسای ادارات مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

اولین شورای حفاظت از منابع آب خرمدره در سال ۱۴۰۳

به گزارش برقاب، این جلسه با هدف بررسی شرایط منابع آبی و هم اندیشی و همسو سازی کلیه ارگان های ذیربط شهرستان در خصوص مسایل و چالش های موجود منطقه در رابطه با مدیریت توامان آب و برق و جداسازی آب شرب از سایر مصارف همچون فضای سبز و صنعت برگزار گردید.

در ابتدای این اولین شورای حفاظت از منابع آب خرمدره در سال ۱۴۰۳، اصغر قربانی مدیر امورمنابع آب شهرستان خرمدره دستور کار جلسه را قرائت نمود و نتایج ارزیابی جلسات قبل را نیز به سمع و نظر اعضای جلسه رساند.

سپس کارشناس منابع آب این امور گزارشی از آخرین آمار و وضعیت منابع آب سطحی و زیر زمینی شهرستان خرمدره را ارائه نمود.

در ادامه ضمن مروری بر شرایط اجرا و رفع ابهامات در خصوص شیوه نامه مدیریت توامان اب و برق و ضرورت جداسازی آب شرب، ادارات آب و فاضلاب، توزیع برق،جهاد کشاورزی،منابع طبیعی و شهرداری به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای اهداف اعلامی امور درمورد مدیریت منابع اب شهرستان نمودند.

پس از هم اندیشی و تصویب مصوبات، ضمن قدردانی معاون فرماندار و مدعوین جلسه از اقدامات انجام شده توسط  امورمنابع آب شهرستان خرمدره جلسه پایان یافت.