در نشست مشترک با نیروهای قضایی و انتظامی استان صورت گرفت؛

نحوه رسیدگی به تخلفات رمز ارز و برق غیر مجاز

جلسه نحوه رسیدگی به تخلفات رمز ارز، برقهای غیر مجاز و سرقت تجهیزات شبکه برق با حضور حیدری معاون فرماندار، رحیمی معاون دادستان در پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه جلسه نحوه رسیدگی به تخلفات رمز ارز، برقهای غیر مجاز و سرقت تجهیزات شبکه برق با حضور حیدری معاون فرماندار، رحیمی معاون دادستان در پیشگیری از وقوع جرم، ریزوند جانشین پلیس امنیت اقتصادی، عبدی رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و حاج علیانی پلیس پییشگیری استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
محمد مرادی رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در این جلسه گفت: استفاده از برق غیر مجاز برای استخراج رمز ارز خسارت جبران ناپذیری به شبکه برق وارد می کند زیرا متخلفان با استفاده بسیار از شبکه برق احتمال خاموشی خصوصا در بخش های مولد اقتصادی را افزایش می دهند.
وی در این جلسه به بیان مشکلات و موارد لازم در خصوص نحوه مقابله با جرم استفاده غیر مجاز از رمز ارز و برق غیر مجاز برای مسئولین قضایی و مراجع انتظامی پرداخت و بیان کرد: یکی از پدیده هایی که در سال ها ی اخیر گریبان گیر صنعت برق شده است استفاده غیرمجاز از برق یارانه ای جهت تولید رمز ارز است. مسئله ای که در برهه حساس از تابستان که تقاضای برق بالا می رود موجب ناترازی در این زمینه می شود.
مرادی خواستار همکاری جدی نیروی های قضایی و انتظامی و اتخاذ راحل ها ی جدید جهت برخورد با این گونه تخلف ها شد و در ادامه اظهار داشت: بزرگترین خطری که استفاه از برق غیر مجاز و رمز ارز برای صنعت برق دارد آسیب به شبکه برق کشور است.
وی در پایان جلسه ضمن تقدیر از خدمات و همکاری بسیارخوب دستگاه قضایی و انتظامی خواستار برخورد قاطع با متخلفین و تعیین تکلیف اموال و تجهیزات برق مکشوفه شد.