صنایع اشکذر حامیان صنعت برق استان در مدیریت اضطراری بار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : صنایع شهرستان اشکذر با مدیریت بار در شرایط سخت تابستان از اعمال خاموشی به مشترکین خانگی جلوگیری می کنند. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به جایگاه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : صنایع شهرستان اشکذر با مدیریت بار در شرایط سخت تابستان از اعمال خاموشی به مشترکین خانگی جلوگیری می کنند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به جایگاه ممتاز این شهرستان به لحاظ متوسط خاموشی به ازای هر مشترک ، تلفات شبکه و بیشترین سهم مصرف در بخش صنعتی ، افزود : ۸۲ درصد مصرف شهرستان اشکذر مربوط به بخش صنعت و متوسط خاموشی آن ۳۳ دقیقه در سال است.

وی با اشاره به تبدیل شبکه سیمی به کابلی تا پایان سال در شهرستان اشکذر ،بی نیازی به شاخه زنی ، کاهش سرقت سیم ها و خاموشی های ناشی از اجسام خارجی بر روی شبکه را از مزیت های آن برشمرد.

وی به کمک ویژه صنایع اشکذربرای گذر از پیک بار تابستان در شرایط بسیار سخت صنعت برق در سال جاری اشاره ای کرد وتاکید داشت : همه تلاش ما این است تا با همکاری صنایع مشکل کاهش تولید را جبران کرده تا به مشترکین خانگی خاموشی وارد نشود.

این مسئول ، سرعت بخشیدن و تسهیل طرح برق رسانی به سایت ادارات اشکذر را مورد تاکید قرار داد و گفت :پروژه  رینگ شبکه بین دو خروجی پست شماره ۶ چرخاب به خروجی شماره یک خضرآباد برای تقویت ولتاژ و کاهش خاموشی ها تا چند ماه آینده تکمیل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد دستور مساعد برای پیگیری اعتبار لازم برای روشنایی بلوار شهید سلیمانی و اجرای فاز دوم خیابان امام خمینی را صادر کرد .

وی بعد از این نشست علاوه بر بازدید میدانی از چند پروژه برق رسانی و روشنایی شهری با کارکنان مجموعه شهرستان اشکذر دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با فعالیت های برق شهرستان اشکذر آشنا شد.