برتری در ارائه خدمات به مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل

شرکت توزیع برق اردبیل، با بهبود شاخص SAIDIکل ( میانگین مدت خاموشی برای هر مشترک ) مرز برتری در ارائه خدمات به مشترکین خود را پیمود.

به گزارش برقاب، شرکت توزیع برق اردبیل، با بهبود شاخص SAIDIکل ( میانگین مدت خاموشی برای هر مشترک ) مرز برتری در ارائه خدمات به مشترکین خود را پیمود.معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل اظهار داشت : دستاورد خوبی در ارتقاء شاخص SAIDI کسب نمودیم .ناصر عبدالهیان اظهار داشت : شاخص SAIDI، یکی از معیارهای مهم در صنعت توزیع برق است که به صورت خاص برای اندازه‌گیری عملکرد شبکه توزیع برق استفاده می‌شود. وی افزود : این شاخص متوسط زمان خاموشی را که هر مشترک در طول یک دوره مشخص (معمولاً یک سال) تجربه می‌کند، نمایش می‌دهد.معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : تیم عملیاتی با اقدامات مستمر تعمیراتی و همچنین خاموشی، حوادث و اتفاقات روزانه را پیگیری کرده و شاخص SAIDI را به ۱.۰۹ دقیقه در سال به ازای هر مشترک بهبود داده است.عبدالهیان افزود: این پیشرفت نشان از تلاش‌های موثر و موفق تیم های اتفاقات و تعمیرات شبکه است و نشان می‌دهد که ما به طور قابل توجهی از هدف گذاری سال ۱۴۰۲ که مقدار ۱.۱۶ بوده است ؛ عملکرد بهتری داشته ایم.

عبدالهیان در ادامه عنوان کرد : برنامه ریزی های انجام شده در بخش تعمیرات پیشگیرانه توسعه اکیپ های خط گرم ، پیاده سازی طرح همای ۲ ، توسعه اتوماسیون شبکه و بهره گیری از تجهیزات نوین در بخش تعمیرات پیشگیرانه همچون دوربین ترموویژن (دوربین حرارتی ) و آلتراسونیک (فراصوت) باعث بهبود مستمر شاخص های اصلی در بخش بهره برداری از شبکه خواهد شد .
#انرژی_را_هوشمندانه_مصرف_کنیم