پیام مدیر عامل توزیع برق استان هرمزگان به مناسبت روز ایمنی و بهداشت

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در پیامی فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت را گرامی داشت و اظهار داشت :هشتم اردیبهشت ماه فرصتی برای مرور آموزه‌های مهم در عرصه ایمنی و بهداشت و پرداختن به دغدغه‌های موجود در این عرصه است.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، مهندس کریمی در ادامه این پیام یاد آور شد :بی شک « روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای » را می توان فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت، جایگاه رفیع و سهم بی بدلیل بهداشت حرفه ای در تحقق توسعۀ پایدار ر دانست. این روز باید آئینه تلاش ارزنده و صادقانه خواهران و برادران بزرگوار عرصه سلامت محیط کار در سرتاسر استان زرخیز هرمزگان باشد.

تلاش و مجاهدتی که سلامت شاغلین و کارگران و کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان را در رسیدن به جامعه سالم و توسعه پایدار با تامین و توزیع برق به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی استان تضمین می کند.

امروزه سلامت و امنیت محیط های کار و شرایط کارکنان و کارگری بر هیچکس پوشیده نیست و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، می‌کوشند تا با بهبود سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان مشاغل مختلف و از جمله توزیع نیروی برق ؛ با پیشگیری از خطرات تهدید‌کننده‌ سلامت در جهت سالم‌سازی و بهسازی محیط کار، گام‌های موثری برای رشد و پیشرفت بردارند

اینجانب این روز را به تمامی همکاران عزیز در واحدهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و همکاران محترم شاغل در صنایع تحت پوشش تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه عنایت ایزد منان و با هماهنگی و همکاری کلیه سازمانها، کارفرمایان، کارگران و زحمات کارشناسان صدیق بهداشت حرفه ای و ایمنی بتوانیم گام مهمی در جهت نیل به هدف نهایی که همانا ارتقای سطح خدمات دهی به جامعه است برداریم. بیش از پیش موفق و پیروز باشید.