دریافت خسارت از استفاده کنندگان غیرمجاز رمزارز

دریافت خسارت از استفاده کنندگان غیرمجاز رمزارز

مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اخذ بهای برق مصرفی و خسارت وارده از استفاده کنندگان برق غیرمجاز برای استحصال رمزارز در سال گذشته خبر داد.

دریافت خسارت از استفاده کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش برقاب، مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اخذ بهای برق مصرفی و خسارت وارده از استفاده کنندگان برق غیرمجاز برای استحصال رمزارز در سال گذشته خبر داد.

راحله قنبریان با بیان اینکه دفتر حقوقی با همکاری و تشریک مساعی مستمر با مراجع انتظامی و قضایی شکایت علیه سارقین و مالخران تجهیزات برقی در سطح استان را پیگیری نموده است گفت: در سال گذشته به جهت احقاق حقوق شرکت، مواردی همچون اقامه دعوا، طرح شکایت و ارائه لوایح دفاعیه را در پرونده هایی اعم از حقوقی و کیفری پیگیری و به سرانجام رسانده است.

وی افزود: در این راستا نیز با پیگیری دفتر حقوقی مبالغی به عنوان رد مال از سارقین تجهیزات و تاسیسات برقی به حساب شرکت واریز شده است.

قنبریان افزود: با پیگیری‌های قضایی، حقوقی و صدور اجرائیه، بخش از بدهی مشترکان شرکت در سال ۱۴۰۲ وصول و اقدامات لازم و پیشگیرانه در راستای کاهش دعاوی جرائم سرقت و استفاده غیرمجاز از برق صورت پذیرفته است.

مدیر دفتر حقوقی خاطرنشان ساخت: ثبت اطلاعات مربوط به اراضی شرکت در سامانه تملک اراضی، اقدامات حقوقی لازم جهت رفع حریم از تاسیسات و تجهیزات برقی، حمایت قضایی از پرسنل، همکاری ‌های لازم جهت رفع مزاحمت و ممانعت معارضین در اجرای شبکه‌های برق در نقاط پرخطر با مشترکین و سایر واحد های سطح شرکت جهت مرتفع سازی موانع جهش تولید و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.