مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی در بازدید از یک واحد صنعتی دانش بنیان؛

جهش تولید اولویت اصلی شرکت برق خراسان شمالی است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در بازدید از یک واحد صنعتی بزرگ فولاد، کمک به جهش تولید در استان را اولویت اصلی این شرکت عنوان کرد.

به گزارش برقاب، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در بازدید از یک واحد صنعتی بزرگ فولاد، کمک به جهش تولید در استان را اولویت اصلی این شرکت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت در بازدید از یک واحد صنعتی دانش بنیان در اسفراین با تاکید بر این که فعالیت همه سازمان ها باید حمایت از شرکت های تولیدی باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به نام گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، این شرکت با تدوین برنامه های اساسی، گام های مهمی برای پایداری شبکه برق واحدهای تولیدی برداشته است.
مهندس “حسن چاهی” افزود: خوشبختانه همه واحدهای تولیدی در استان از برق مستمر و پایداری برخوردار هستند و این شرکت آماده تامین برق برای سایر واحدها نیز است.
وی با بیان این که این شرکت در جذب اعتبارات خود یکی از شرکت های پیش رو در صنعت برق کشور است، و تجارب ارزنده ای در پایداری برق مشترکان در ایام پیک مصرف دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به این که جلب رضایت مشترکان اولویت اصلی این شرکت است، خوشبختانه بر اساس چشم اندازهای پیش رو، استمرار و پایداری شبکه برق برای همه مشترکان، اولویت اصلی به منظور جهش تولید است.
مهندس “حسن چاهی” با اشاره به شروع پیک برق در تابستان جاری، با بیان این که این شرکت همه تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هر گونه اقدام مدیریت اضطراری بار را اندیشیده است، افزود: گسترش دادن راه های ارتباطی واحدهای تولیدی با شرکت برق استان و همکاری های دوجانبه از طریق تفاهم نامه های مدیریت مصرف، سهم به سزایی در استمرار برق پایدار سایر مشترکان به همراه خواهد آورد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: حمایت و مشارکت مردم از واحدهای تولیدی در استان می تواند کمک بزرگی به توسعه بخش های خصوصی و هم چنین افزایش اشتغال و درآمد در استان کند و زمینه را برای جهش تولید در سایر بخش ها و مولدهای خرد و کوچک کند.