برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برق منطقه ای سمنان

به منظور بررسی و ارائه گزارش صورتهای مالی طرح تملک دارائی های سرمایه ای سال 1401 ، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برق منطقه ای سمنان در محل سالن جلسات شرکت توانیر برگزار گردید .

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر امور مجامع ، برخی از اعضاء هیات مدیره و ذیحساب شرکت برق منطقه ای سمنان و نماینده سازمان حسابرسی برگزار شد، مهندس مجید وفائی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، گزارش عملکرد یکساله شرکت را در خصوص پروژه ها و طرح های در دست اجرای این شرکت بصورت جامع وکامل تشریح و مدیر کل دفتر امور مجامع، نقطه نظرات و پرسش های خود را در خصوص عملکرد شرکت مطرح نمود .

در ادامه ،گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی طرح تملک دارائی های سرمایه ای برای سال مالی منتهی به سال۱۴۰۱ قرائت  و پیشنهادات و پرسشهای مورد نظر دفتر مجامع در خصوص مفاد گزارش سازمان حسابرسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این جلسه پیام قدردانی و تشکر مهندس آرش کردی، مدیر عامل شرکت توانیر خطاب به مهندس مجید وفائی از سوی مدیر کل دفتر مجامع عمومی قرائت و لوح تقدیر به ایشان اعطا گردید.

در قسمتی از لوح تقدیر آمده است : ” از مساعی و اهتمام جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت که موفق به اخذ گزارش مقبول از سازمان حسابرسی برای سال مالی ۱۴۰۱ شده اید ،تقدیر و تشکر می نمایم . امید است با اتکال به خداوند متعال و تداوم سعی مجدانه همکاران آن شرکت در استمرار این دستاورد در سنوات آتی نیز موفق و موید باشید.