بازدید مدیرکل دفترتوسعه مدیریت و بهروری شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از امور برق شهرستان قلعه گنج

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، با حضور مهندس گنجی مدیر کل محترم دفتر توسعه مدیریت و بهروری شرکت مادر تخصصی توانیر و هیئت همراه و مهندس عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از امور برق قلعه گنج بازدید بعمل آمد.
این بازدید با همراهی مهندس شرطان معاون محترم مدیر کل در امور سازماندهی و تشکیلات توانیر و مهندس مقدس رئیس محترم گروه مطالعات راه بردی ، ساختار ساز ماندهی توانیر ، و مهندس شیرنژاد معاونت محترم منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام شد.
مدیرکل دفترتوسعه مدیریت وبهروری شرکت توانیر و هیئت همراه از نمایندگی سرخ قلعه بازدید و تعداد مشترکین، جمعیت، تعداد روستاهای منطقه ، وسعت منطقه و همچنین مشکلات نیروی انسانی منطقه نیز تشریح شد.
در پایان با حضور هیئت یاد شده و مسئولین واحدها جلسه ای با موضوع مشکلات نیروی انسانی و چارت سازمانی این امور در سالن کنفرانس برق قلعه گنج برگزار گردید.
لازم به یاداوری است؛ شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان و در فاصله ۴۰۰ کیلومتری از مرکز استان و از شمال با شهرستان رودبار جنوب، از شمال غربی با شهرستان کهنوج، از غرب با شهرستان منوجان، از شرق با شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، از جنوب شرقی با شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان و از جنوب با شهرستان بشاگرد استان هرمزگان هم جوار است.