اجرای یک طرح رفع ضعف ولتاژ در تبریز

عباس حسامي مديرعامل شركت با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين طرح با هدف بهبود و توسعه خدمت رساني به مشتركان با اعتباري بيش از 10 ميليارد ريال در محدوده امور برق روشنايي و با تلاش همكاران امور توسعه و بهسازي شبكه اجرايي شده است.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه خبری توانیر  این طرح با استفاده از بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، با همکاری امور توسعه و بهسازی شبکه، اجرا شده است. در این طرح دو تیر ۱۲ متری نصب و جایگزین شده و یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر و هزار و ۵۱۴ متر کابل ۲۰ کیلوولت و ۱۱۳ متر کابل فشارضعیف احداث شده است.

این طرح به منظور بهبود و توسعه خدمات رسانی به مشترکان در محدوده برق روشنایی اجرا شده است. هدف اصلی این طرح، بهبود کیفیت و رضایت مشترکان از خدمات برق است. با توجه به اینکه برق روشنایی از خدمات اساسی در جامعه محسوب می‌شود، انجام این طرح می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم داشته باشد. اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریالی که برای این طرح در نظر گرفته شده است، بهبود و به روز رسانی زیرساخت‌های برق روشنایی و توزیع برق را پشتیبانی می‌کند و باعث ارتقای کیفیت و ایمنی مصرف برق در این منطقه خواهد شد.

طرح بهبود و توسعه خدمات رسانی به مشترکان شامل نصب و جایگزینی دو تیر ۱۲ متری، احداث یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر و استفاده از هزار و ۵۱۴ متر کابل ۲۰ کیلوولت و ۱۱۳ متر کابل فشارضعیف می‌شود. نصب و جایگزینی تیرها باعث استحکام و پایداری بیشتر شبکه برق و بهبود انتقال برق به مشترکان خواهد شد. همچنین، احداث یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر به منظور تامین نیروی برق برای مشترکان و استفاده از کابل‌های ۲۰ کیلوولت و فشارضعیف نصب شده، بهبود کیفیت و استقرار پایدار برق در این منطقه را تضمین می‌کند.

با توجه به اینکه طرح بهبود و توسعه خدمات رسانی به مشترکان با استفاده از دو تیر ۱۲ متری، یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر و کابل‌های ۲۰ کیلوولت و فشارضعیف انجام می‌شود، نقشه‌برداری دقیقی برای محل نصب این اجزا انجام شده است. با استفاده از نقشه‌برداری دقیق و توجه به اصول فنی، تیرها و ترانسفورماتور بر اساس نیازها و استانداردهای مربوطه در مناطق مناسب نصب می‌شوند. همچنین، کابل‌های ۲۰ کیلوولت و فشارضعیف بر اساس مسیرهای مناسب و بهینه، برای انتقال برق به مشترکان نصب می‌شوند.

طرح بهبود و توسعه خدمات رسانی به مشترکان با استفاده از بودجه بیش از ۱۰ میلیارد ریال، از طریق نصب و جایگزینی تیرها، احداث ترانسفورماتور و استفاده از کابل‌های ۲۰ کیلوولت و فشارضعیف انجام شده است. اجرای این طرح باعث بهبود و به روز رسانی زیرساخت‌های برق روشنایی و توزیع برق شده است و تأثیر مثبتی بر کیفیت و ایمنی خدمات برق در منطقه خواهد داشت. این طرح نشان از تلاش و پیگیری شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مدیرعامل این شرکت، آقای عباس حسامی، در بهبود و ارتقای خدمات برق به مشترکان این منطقه دارد.