آیین معارفه و تکریم فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در آیین معارفه و تکریم فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه (ع) شرکت، عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت گفت و افزود: نگاه شرکت، نگاهی متوازن است و نیروهای آن برای آرامش مشترکین خود در دورترین و محروم ترین نقاط از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بدلیل توجه ویژه به قشر محروم در شهرستان های تحت پوشش فعالیت های چشمگیری انجام داده که نتیجه آن قرار گرفتن شرکت توزیع جنوب استان در رتبه نخست برق رسانی روستایی به مدت هفت سال است.

سروان اشرف گنجویی فرمانده بسیج حوزه ادارات شهر کرمان با اشاره به اهمیت نقش بسیج در حمایت از مستضعفین جامعه گفت: بسیج زبان مردم در مناطق محروم است و باید با نگاه ویژه به این مطلب خدمتگزار اقشار محروم و مستضعف جامعه بود.

وی افزود: قسمت های مختلف ادارات می توانند بخشی از فعالیت هایی که در حوزه های مربوط به خود انجام می دهند را به بسیج اختصاص دهند.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های سیدمحمد رضوی علوی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، حسین کرامتی پور بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان معرفی شد.

در این جلسه، معاونین؛ هماهنگی، بهره برداری و دیسپاچینگ، مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی و مهندسی و امور مشترکین، جمعی از مدیران مستقل و اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز حضور داشتند