یکی از بزرگ ترین ومجهزترین سالن های تنیس روی میز شرق کشور در مشهد افتتاح شد

یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های تنیس روی میز شرق کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، این سالن با مساحت ۴۰۰متر مربع و با ظرفیت ۶ میزبرابر برای استفاده کارکنان شرکت آب منطقه ای وخانواده های  آنان با حضورحسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو  ؛ طاهری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، گلستانی رییس هیات تنیس روی میز استان؛پیش کسوتان، مدیران و کارشناسان ورزشی شرکت آب منطقه ای افتتاح  و به بهره برداری رسید.

علیرضاطاهری” مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از سالن تنیس روی میز گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ودر عصر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سالن اختصاصی تنیس روی میز شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی را افتتاح و امیدواریم با بهره برداری از این سالن و مجموعه های ورزشی در راستای حفظ سلامتی و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان گام مثبتی برداشته باشیم .

کاظم جم مدیر روابط عمومی ورییس هیات تنیس روی میز این شرکت نیز در باره هدف از راه اندازی این مجموعه گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کارکنان شرکت مهمترین هدف احداث این سالن است که البته با هماهنگی رییس هیات تنیس روی میز استان بنا داریم برای آموزش کارکنان شرکت و خانواده های آنان از مربیان مجرب استفاده کنیم ودر برخی ساعت ها، سالن را در اختیار سایر شهروندان قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: با شرایط سخت اقتصادی که خانواده ها با آن روبرو هستند ادارات و سازمان ها می توانند از ظرفیت  موجود برای سرمایه گذاری  و توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده کنند تا اوقات فراغت کارکنان به نحو شایسته سپری شود وبا افزایش توان جسمی و حفظ سلامتی با شادابی امور اجتماعی را به سرانجام برسانند.

وی افزود: امیدواریم با این ا قدام بخشی از بار گرانی برخی از مجموعه های ورزشی از روی دوش خانواده های شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  برداشته شود و ما نیز در راستای همین اهداف تلاش کردیم سالن تنیس روی میز را با بهره گیری از جدید ترین  استانداردها احداث ودر خصوص تهیه امکانات و تجهیزات مورد تایید در این راستا گام برداریم.