​یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان دفاع مقدس را بخشی مهم از هویت ملی ایران اسلامی دانست.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ​یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان دفاع مقدس را بخشی مهم از هویت ملی ایران اسلامی دانست.

مقدمه:

یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان در هفته دفاع مقدس برگزار شد و در این آیین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به دفاع مقدس را بخشی مهم از هویت ملی ایران اسلامی دانست. همچنین سردار محمود عباسی از قهرمانی و ایثار رزمندگان زنجانی در همه عملیات های دفاع مقدس سخن گفت.

بخش اول: نقش شهدا و ایثارگران در صنعت آب و برق استان زنجان

ایثار و مقاومت غیورمردان و شیرزنان صنعت آب و برق استان زنجان در سال‌های جنگ تحمیلی، بخشی از تاریخ کشورمان است که همیشه به یاد خواهد ماند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیان می کند که وظیفه ما این است که یاد و خاطره ایثارگران را گرامی داشته و مفاهیم ارزشمند روزهای دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

بخش دوم: اهمیت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت

فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس باید در طول تاریخ ماندگار شود. رزمندگان زنجانی نقش مهمی در عملیات‌های دفاع مقدس داشتند و زنجان دیار غواصان و خط‌شکنان دریادل است. سردار محمود عباسی همچنین تاکید می کند که رزمندگان زنجانی ستاره‌های ایثار و رشادت در همه عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس بودند.

بخش سوم: اجلال از شهدا و ایثارگران

در یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان، خانواده های شهیدان و ایثارگران تجلیل شدند. این تجلیل باحضور مقامات مختلف از جمله معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی و جانشین فرماندهی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان انجام شد.

بخش چهارم: اهمیت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا دستاوردهای مکتب ایثار، جهاد و شهادت مرور شود. همچنین این هفته می تواند راهکاری آینده‌ساز برای نسل جوان باشد تا فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود.

نتیجه گیری:

یادواره شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان زنجان در هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا از شجاعت و ایثار رزمندگان زنجانی در عملیات‌های دفاع مقدس یاد کنیم. حفظ فرهنگ ایثار و شهادت نیز در این هفته مهم است و باید ارزش های آن به نسل‌های آینده منتقل شود. تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نیز بخشی از این آیین بود.