در دیدار مدیرعامل آبفای استان با استاندار ایلام تشریح گردید:

گزارش فعالیت های شاخص آبفای استان در راستای ارائه خدمت مستمر به مردم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با استاندار ایلام دیدار و گزارشی از وضعیت پروژه‌های در دست اقدام را ارائه نمود.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، پرویز ناصری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با ارایه گزارشی از فعالیت های شاخص شرکت گفت: شرکت آبفا استان ایلام همواره ارائه خدمت مستمر به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و به صورت جهادی و شبانه روزی در جهت جلب رضایت مردم تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نگاه این شرکت به آبرسانی جهادی خواهد بود، افزود: در زمینه تامین آب شهرها و روستاهای استان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

ناصری خدمت به مردم را افتخار مجموعه آبفای استان برشمرد و خاطرنشان ساخت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، امسال شاهد ارایه خدمات بیشتر و در خور زائرین اربعین حسینی خواهیم بود که امیدواریم مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان سخنانش انتقادات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از آبفای استان را ناشی از دلسوزیی ایشان دانست و تاکید کرد: یقینا هر حرکت رو به جلویی دارای اشکال و ایراد است که با همفکری و حمایت مردم و مسئولین سعی خواهیم نمود هم مشکلات را مرتفع نموده و هم رضایت مردم را جلب نماییم.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر و ابراز رضایت از عملکرد مدیریت و کارکنان شرکت آبفای استان گفت: شرکت آبفای استان از جمله دستگاه های برتر استان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم می باشد .

 وی در ادامه با اشاره به دغدغه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر افت فشار قطعی آب در برخی محله های شهر ایلام خواستار اهتمام بیشتر شرکت آبفای استان در خصوص رفع این موضوع شد.

دکتر بهرام‌نیا ابراز امیدوار نمود: با همکاری استانداری و سایر نهادهای خدماترسان بتوانیم در تأمین آب شرب پایدار برای مردم، اقدامات شایسته تری انجام دهیم.

لازم به ذکر است در این دیدار جانشین مدیر عامل ابفای استان و همچنین معاون مالی و پشتیبانی شرکت نیز حضور داشتند.