گردهمایی بزرگ خانواده وزارت نیرو به مناسبت هفته دولت

هفته دولت مردم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گرامی بادگردهمایی بزرگ خانواده وزارت نیرو به مناسبت هفته دولت مردم با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار گردید.

به گزارش برقآب، هفته دولت مردم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گرامی بادگردهمایی بزرگ خانواده وزارت نیرو به مناسبت هفته دولت مردم با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار گردید. در این مراسم، مهندس علیرضا صالحی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت، در خصوص اقدامات و پروژه‌های شرکت در هفته دولت جهت حاضرین سخنرانی نمود.

در بخش اول، حضور معاونین به همراه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به همراه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم صورت گرفت. در این نمایشگاه، دکتر جعفری معاون توسعه منابع انسانی و مالی استانداری بوشهر از غرفه دستاوردهای شرکت صورت گرفت و از نزدیک از اقدامات با همکاران و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ گفتگو نمود.

در بخش دوم، می‌توان به بیان اهمیت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پرداخت. هفته دولت به مناسبت سالگرد تشکیل دولت اسلامی است و برگزاری مراسم‌های مختلف در این هفته نشان از اهمیت و توجه دولت و مردم به خدمت رسانی به جامعه دارد. همچنین، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که دو تن از مسئولین برجسته دولت اسلامی بودند و در مراسم تشییع جنازه آن‌ها دلسوزانه از آن‌ها یاد شد، نشان از ارزش و قدر این شخصیت‌ها برای جامعه و نظام دارد.

در بخش سوم، به برگزاری همایش بزرگ خانواده وزارت نیرو به همت شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت آب و برق اشاره می‌کنیم. این همایش با همکاری استانداری بوشهر و ستاد نماز جمعه برگزار شد و مدیران عامل و کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان در این مراسم شرکت کردند.

در بخش چهارم، به سخنرانی مهندس علیرضا صالحی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت در مورد اقدامات و پروژه‌های شرکت در هفته دولت اشاره می‌کنیم. او در این سخنرانی به اهمیت این پروژه‌ها برای توسعه و پیشرفت صنعت آب و برق و نیاز‌های جامعه اشاره کرد و در انتها به تشکر از حضور معاونین و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر پرداخت.