کسب ۳ مقام کشوری در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور توسط شرکت توزیع برق کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کسب ۳ مقام کشوری شامل “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور توسط روابط عمومی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از برگزاری آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور» در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در محل وزارت نیرو با حضور مقام عالی وزارت نیرو، جمعی از معاونین وزارتخانه و مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی آب و برق کشور و همچنین با حضور مدیران روابط عمومی های سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: با اتمام ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت‌های  زیرمجموعه وزارت نیرو و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره  از مدیران برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور به صورت ویژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

لهونیان با تاکید بر اینکه روابط عمومی این شرکت در این دوره از جشنواره موفق به کسب “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” در سطح وزارت نیرو شد، بیان کرد: کسب این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران شرکت و البته تلاش، برنامه‌ریزی و همت والای حوزه روابط عمومی این شرکت بوده است.

وی در پایان به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمانها و  دستگاه های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود چرا که روابط عمومی ها همچون پل ارتباطی میان سازمان و مردم، همسو با منافع و اهداف سازمانی، علاوه بر وظیفه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست، صحیح و به موقع به شهروندان، دارای وظایف خطیری چون انجام فعالیت های پژوهشی و نظرسنجی، اجرای مجموعه فعالیت های فرهنگی، تولید محتوا و ارتباط صحیح با رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی،  را نیز عهده دار هستند.

گفتنی است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  در دوسال متوالی (۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) و سه سال متناوب (۱۳۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) موفق به کسب جایگاه های برتر در این جشنواره شده که سال گذشته نیز “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” از سوی وزارت نیرو را کسب کرده است.