از مدیر عامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس تقدیر شد

 معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌برداری انرژی برق با اعطای لوح سپاس از مدیر عامل و تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان تقدیر کرد.

تقدیر معاون وزیر نیرو از مدیر عامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌برداری انرژی برق، با اعطای لوح سپاس از یداله حقیقی مدیر عامل، سیاوش چتر سیماب مدیر دفتر خدمات مشترکین، مهرداد کشاورز و مهرداد کشکولی کارشناسان دفتر خدمات مشترکین شرکت برق منطقه‌ای استان تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

قدم نهادن در مسیر حفاظت و صیانت از منابع انرژی کشور، برای نسل امروز و نسل‌های آتی و کمک به جامعه بشری، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، گام‌های محکم و استوار و بصیرتی مدبرانه می‌طلبد. لذا بدین وسیله از تلاش، همدلی و همراهی جنابعالی در راستای برگزاری موفقیت‌آمیز مجموعه وبینارهای آموزشی “بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش‌های صنعت ساختمان و مدارس” در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو در حوزه مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۲ صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم. امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی موفق و موید باشید.

محمود کمانی معاون وزیر و رئیس سازمان