در جلسه ویدئوکنفرانسی آبفا کشور

روند پیشرفت طرح جهاد آبرسانی در روستاها بررسی شد

وضعیت اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای سراسر کشور با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکتهای آبفا استانهابه صورت برخط بررسی شد.

روند پیشرفت طرح جهاد آبرسانی در روستاها بررسی شد

به گزارش برقاب، وضعیت اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای سراسر کشور با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکتهای آبفا استانهابه صورت برخط بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان ، علیرضا عبدیان مدیرعامل آبفا کرمان در این جلسه با اشاره به وضعیت اجرای پروژه جهاد آبرسانی در روستاهای این استان اظهار داشت: ما در اسفندماه سال گذشته براساس اعتباراتی که باید به این طرح واگذار میشد برنامه زمانبندی ۳۹۸ روستا را اعلام کردیم که متأسفانه از آنجا که در ابتدای سال اعتبارات ما نرسیده در اجرای برنامه دچار مشکل شدیم.

وی افزود: تعدادی از روستاهای استان کرمان ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و درصورت تامین اعتبار می توانند در ۶ ماه نخست امسال به بهره برداری برسند.

عبدیان ادامه داد: ما در روند پیشرفت طرح جهاد آبرسانی ، نهضت ملی مسکن و جهاد آبرسانی نیاز به اعتبار داریم که بتوانیم کار را جلو ببریم و در حال حاضر معین های استان کرمان در طرح جهاد آبرسانی دچار مشکلاتی هستند که امیدوارم برای رفع آن چاره اندیشی شود.