کسب عنوان پژوهشگر برتر از سوی همکار شرکت برق منطقه ای فارس

" هومن ترکمان " همکار شرکت برق منطقه ای استان فارس عنوان پژوهشگر سال 1401 را به دست آورد و در آیین هفته پژوهش از سوی دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای فارس ، در لوح تقدیر استاندار فارس برای این پژوهشگر برتر شرکت برق منطقه ای استان فارس آرزوی سربلندی و توفیق شده است.هومن ترکمان از سوی کمیته علمی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان فارس حائز رتبه برتر شد.

لازم به ذکر است ، استاندار فارس در آیین تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر که با حضور پژوهشگر برتر برق منطقه ای فارس برگزار شد گفت: نگاه مدیران استان به دانشگاه به دید مشکل گشا باشد نه یک مجموعه تشریفاتی، هرکجا که مدیران با بن بست مواجه شدند بدانند که ممکن است دانشگاه بتواند آن بن بست را بشکند.مسایل و مشکلات جامعه با پژوهشگری و مشارکت دانشگاه‌ها قابل حل است.

دکتر محمد هادی ایمانیه، در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در شیراز افزود: اگر در حوزه مسائل اجتماعی پژوهش کرده بودیم دچار مسائل و مشکلاتی که طی همین ۲ و سه ماه گذشته شاهد هستیم نمی شدیم و اگر هم اینک هم در خصوص چرایی وقوع این حوادث پژوهش کنیم شاهد تکرار آنها نخواهیم بود.

وی ادامه داد: بنابراین پژوهشی که توسط افراد عالم و با تجربه انجام شود می‌تواند مشکلات ما را در تمامی حوزه ها حل کند.

استاندار فارس، با اشاره به اینکه به ماجرای ترجمان دانش به شکل شایسته توجه نمی‌شود گفت: بسیاری از کارهای تحقیقاتی که توسط استادان دانشگاه در استان انجام شده فقط به ارتقاء فردی شخص کمک کرده و کمکی به رفع مشکلات کشور نکرده است.

ایمانیه افزود: انتظار است که ساز و کاری برای استفاده از آنچه که به عنوان تحقیق و مقاله چاپ شده اتخاذ شود.