کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان از سوی شرکت توانیر‎

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل اطلاع‌رسانی موفق و موثر در تامین برق تابستان ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در لوح‌تقدیر اهدایی محمدعلی اکبری به سید حجت‌اله موسوی که در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های برق تابعه توانیر در محل نیروگاه طرشت تهران اهدا شد ، آمده است: خداوند حکیم و قادر را شاکریم بر نعمت و توفیق ارزشمند خدمت به مردم شریف ایران اسلامی که به ما ارزانی داشته و درود می‌فرستم به همت والا و تلاش ستودنی تمامی همکاران عزیزم که قدردان این نعمت بی‌بدیل بودید و به بهترین شکل ممکن ادای حق حق نمودید و برگ زرین‌ دیگری بر دفتر پرافتخار صنعت برق کشور افزودید.
اینک که از تابستان ۱۴۰۲ با مجموع اقدامات فرهنگی و هنری و اطلاع‌رسانی با سربلندی گذر نمودیم و با تامین برق پایدار مشترکین، رضایت هموطنان عزیزمان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور محقق گردید، وظیفه خود می‌دانم از همدلی و تلاش‌های ستودنی همکاران دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که شایسته تقدیر ویژه می‌باشد سپاسگذاری و قدردانی نمایم.
بر اساس این گزارش، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی شرکت و حلقه واسط شرکت با مشترکین و رسانه‌ها تلاش کرده است تا با اطلاع‌رسانی شایسته از اقدامات فنی صورت گرفته برای تامین برق تابستان ۱۴۰۲ و اقدامات موثر فرهنگی در مصرف بهینه برق، همگام با دیگر بخش‌های شرکت نقش موثری در گذر از پیک مصرف تابستان جاری داشته باشد.
گفتنی است، سال گذشته نیز روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل اقدامات و اطلاعات‌رسانی موثر در گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی شرکت توانیر شایسته تقدیر ویژه شد.