کسب عنوان  رئیس گروه  برتر دفتر تحقیقات صنعت آبفای کشور به اصفهان اختصاص یافت

از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور زهره صهبایی رئیس گروه دفتر تحقیقات آبفا اصفهان به عنوان رئیس گروه برتر  دفتر تحقیقات صنعت آبفای کشور معرفی شد.

همزمان با برگزاری  جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از رئیس گروه دفتر تحقیقات آبفای اصفهان به جهت تلاش در ارتقای سطح علمی و دستیابی به فناوری های نوین در صنعت آب و فاضلاب کشور و نیز زحمات ارزشمند در راستای ارتقای کیفیت طرح های تحقیقاتی و توسعه فرایند تولید علم و فناوری  تقدیر به عمل آمد.

همچنین مدیرعامل آبفای کشور خواستار تلاش روز افزون با بهره گیری از خرد جمعی کارشناسان و صاحب نظران این حوزه شد تا شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر صنعت ،ارائه خدمات شایسته به مردم شریف ایران اسلامی را بدنبال داشته باشد.

لازم به یادآوری است: همزمان با هفته پژوهش، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده به همراه رئیس گروه تحقیقات آبفای استان اصفهان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو حضور یافت.

نوشین منصوریان با هدف مشارکت  و ترغیب بیش از پیش بانوان آبفای استان اصفهان  در همایش ها  ، جشنواره ها  و رویدادهایی که از سوی وزارت نیرو برگزار می شود به همراه زهره صهبائی در این جشنواره حضور یافت.