کسب دو عنوان قهرمانی مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور

یکی از کارکنان شرکت آبفا فارس که از قهرمانان سابق رشته های رزمی کشور می باشد، در مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور نیز خوش درخشید.  به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، عباس عصا بخش از کارکنان این شرکت و از قهرمانان سابق رشته ی رزمی کاراته سبک شوتوکان، ضمن شرکت در مسابقات کاراته […]

یکی از کارکنان شرکت آبفا فارس که از قهرمانان سابق رشته های رزمی کشور می باشد، در مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور نیز خوش درخشید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، عباس عصا بخش از کارکنان این شرکت و از قهرمانان سابق رشته ی رزمی کاراته سبک شوتوکان، ضمن شرکت در مسابقات کاراته ی قهرمانی پیشکسوتان وزارت نیرو که به صورت مجازی برگزار گردید، در رده سنی بالای ۴۰ سال، با تصاحب سکوی دوم مسابقات، گردن آویز نقره را به گردن آویخت. این ورزشکار موفق پیش از این نیز طی مسابقات دیگری که در بهمن ماه سال گذشته در رده ی ملی برگزار شده بود، عنوان دوم رشته کاتا در سبک شوتوکان کاراته را از میان پیشکسوتان این سبک در کشور، به خود اختصاص داده بود.

گفتنی است عباس عصا بخش در خرداد ماه سال جاری نیز با حکمی از سوی محمد هادی ضیاء رئیس سبک شوتوکان کاراته استان فارس، به عنوان مسئول روابط عمومی این سبک از هنرهای رزمی در استان فارس منصوب گردید.