نخبگان جدید به جمع خانواده برق جنوب استان کرمان پیوستند

در مراسمی با حضور مهندس حمزه صدیقی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، نخبگان جدیدالاستخدام این شرکت به طور رسمی معارفه شدند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، این افراد که از طریق فرآیندی رقابتی و گزینش دقیق جذب شرکت شده‌اند، در حوزه‌های مختلف از جمله فنی، مهندسی، مالی و اداری مشغول به کار خواهند شد.

مهندس صدیقی در این مراسم ضمن خوشامدگویی به کارکنان جدید، بر تعهد شرکت به حمایت از نخبگان و جوانان تأکید کرد و گفت: “ما معتقدیم که سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و به همین دلیل، همواره در تلاشیم تا بهترین و با استعدادترین افراد را جذب شرکت خود کنیم.”

وی افزود: “از این نخبگان انتظار داریم که با تعهد و تخصص خود، در پیشبرد اهداف شرکت و ارائه خدمات بهتر به مردم سهیم باشند.”

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در ادامه سخنان خود به بیان برخی از برنامه‌های آتی شرکت پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همدلی همه کارکنان، شاهد رشد و توسعه روزافزون این شرکت باشیم.
وی به همکاران جدید توصیه کرد که با جدیت و پشتکار، در محل کار خود همواره به دنبال کسب دانش و بهره گیری از تجربیات همکاران باسابقه شرکت باشند. و با تلاش و صداقت تمام در جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم استان تلاش نمایند.
در ادامه این جلسه حمزه صدیقی ، مدیر عامل شرکت بیان داشت : در حوزه کار اجرایی شرکت بحث ایمنی و حفظ جان همکاران از الویت های اصلی می باشد و از همکاران خود خواست یادگیری مهارتهای فردی و اجتماعی را همواره مد نظر داشته و در زمینه پیشنهادات، تحقیقات و ارائه مقالات و شناسایی راهکارهای جدید نیز فعال باشند.

لازم به توضیح اینکه هشت نفر نیروی جدید در بخش‌های فنی و اداری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان مشغول به کار شدند.

در ابتدای این مراسم، مهندس عبدالحمید شیرنژاد، معاون منابع انسانی شرکت، گزارشی از معرفی شرکت و حوزه معاونت ارائه و از نیروهای جدید خواست که با تعهد و تلاش خود در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان در امور مربوط به برق رسانی فعالیت نمایند.

در ادامه جلسه، اعضای شورای معاونین توصیه های لازم و نیروهای جدید ضمن معرفی ، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان این مراسم، با حضور در نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی آراد شهرستان بردسیر از چگونگی تولید و انتقال برق، از این نیروگاه بازدید و سپس از پست فوق توزیع و بخش‌های مختلف مدیریت برق بردسیر بازدید به عمل آمد.
در این بازدید معاونین هماهنگی، منابع انسانی، مالی پشتیبانی، و مدیران دفاتر روابط عمومی ، کارگزینی و طبقه بندی مشاغل، مدیریت و کارکنان برق بردسیر حضور و مهندس عالم زاده مدیر برق این شهرستان گزارشی از وضعیت برق حوزه کاری خود ارائه نمود.