مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی:

کارآفرینان اولویت شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید، خدمت رسانی مطلوب به مشترکین بویژه کارآفرینان باید محور اصلی فعالیت همه کارکنان شرکت در سال جاری باشد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید، خدمت رسانی مطلوب به مشترکین بویژه کارآفرینان باید محور اصلی فعالیت همه کارکنان شرکت در سال جاری باشد.

محسن ذبیحی در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” افزود: با توجه به وظیفه ذاتی این شرکت در خصوص ارایه خدمات زیربنایی، نقش موثری در رشد تولید دارد که برنامه استراتژیک شرکت نیز بر همین مبنا تنظیم شده است.

وی با تاکید بر ارایه خدمات هدفمند، ماهرانه و همسو به مشترکین اظهار داشت: ایجاد محدودیت در مصرف برق برای مشترکین صنعتی و کشاورزی در شرایط پیک بار، باید به شکل بهتری انجام گیرد فارغ از اینکه زمانی که مشترکی درخواست انشعاب جدید می کند باید این فرآیند به ساده ترین و کوتاه ترین شکل ممکن بویژه برای مشترکین صنعتی و کشاورزی انجام شود.

مهندس ذبیحی بر هر چه بهتر ارایه دادن خدمات در حوزه های صنعت و کارآفرینی تاکید و بیان کرد: در این راستا یکی از مهمترین طرحهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که اجرای آن از سال گذشته آغاز شده، “فرهنگ سازمانی” بوده است که ۸۰ درصد کارکنان در اجرای بهتر این طرح تاثیرگذاری جدی دارند.

وی اظهار داشت: اگر فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به بلوغ نسبی نرسد، هیچ کاری به درستی انجام نمی گیرد، داشتن فرهنگ سازمانی، مسئولیت پذیری و اجرای درست فعالیتها را به دنبال دارد و همه افراد باید در راستای پیاده سازی این فرهنگ تلاش کنند.

مهندس ذبیحی کنترل پذیری مشترکین بویژه مشترکین سه فاز را یکی از اولویتهای این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: در این راستا باید مدیریت پذیری مشترکین سه فاز را افزایش داد و همکاران همت بیشتری در این زمینه داشته باشند.