چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در محلات

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو ،گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق کشور روز جمعه ۱۷آذر ماه جاری با برگزاری مراسم افتتاحیه در محلات آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در محلات برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو بدو ورود به شهرستان محلات با حضور در مزار گلزار شهدا ،با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید سلیمانی در شهرستان محلات برگزار شد ،گفت: این مسابقات موجب همگرایی بیشتر کارکنان و شرکت های آب و برق در خدمت به مردم کشورمان می شود.

یزدان رضایی با بیان اینکه افزایش نشاط در میان کارکنان وزارت نیرو از جمله اهداف این مسابقات است ،گفت: گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی از نتایج مهم ورزش به شمار می رود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی منظم کارمندان دولت می‌تواند باعث کارایی بیشتر کارکنان ادارات و سازمان‌ها شده و هم‌افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌ها و واحدهای سازمانی را رقم بزند.

رضایی بابیان اینکه این رویداد ورزشی در استان مرکزی نتیجه یک کار جمعی و تلاش خستگی ناپذیر و کوشش مسئولان استان مرکزی و شهرستان محلات است ،افزود: از همه سازمانها و ادارات و افرادی که تلاش کردند با تسهیل شرایط، این رویداد ورزشی مهم به نحو شایسته برگزار شود، تقدیر و تشکر می کنم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: تامین آب و برق پایدار دراستان مرکزی حاصل دقت نظر و برنامه ریزی عزیزان فعال در این صنعت عظیم است که موجبات آسایش مردم شریف استان را فراهم ساخته است، قابل تقدیر است.

بهنام نظری با اشاره به برنامه ریزی های مجموعه صنعت آب وبرق در برگزاری مسابقات ورزشی گفت: برگزاری منظم این دوره از مسابقات ورزشی نشان از تلاش و دقت نظر مدیران‌صنعت برق استان و اهمیت گسترش ورزش در وزارت نیرو است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: ورزش موجب نشاط،سلامتی و افزایش بهره وری سرمایه انسانی در سازمانها می شود.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم گفت :این مسابقات با حضور ۲۳تیم از سراسر کشور برگزار و ورزشکاران طی ۷روز از ۱۷تا۲۳ آذر ماه جاری به رقابت خواهند پرداخت.

محمود محمودی ضمن همراهی همگانی مردم و مسئولان در گذر از پیک مصرف برق در تابستان افزود:مدیریت مصرف آب و برق در همه ایام سال ضروری است.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ضمن قدردانی از میزبانی شایسته صنعت برق استان مرکزی برای این مسابقات، برخی سیاستها و اولویت های ورزش این وزارت خانه را تشریح کرد.

مالک حسین زاده افزود: این مسابقات موجب هم افزایی، انسجام و ایجاد روحیه نشاط ، امید و تقویت روحیه جهادی کارکنان صنعت آب و برق در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان می شود.