پیشرفت ۸۰ درصدی طرح بهارستان در دیواندره

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی طرح بهارستان در این شهرستان گفت: از ۴۱ روستای مورد هدف برای اصلاح تجهیزات شبکه درسال جاری تاکنون این  طرح در ۳۲ روستا به طور کامل اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطاالله میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: طول شبکه فشار ضعیف هوایی در شهرستان دیواندره ۵۲۹ کیلومتر است که ۱۲۳ کیلومتر آن شهری و ۴۰۶ کیلومترآن نیز در حوزه روستایی قرار دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه شبکه فشار ضعیف شهری شهرستان دیواندره در خرداد ماه امسال به طور کامل به کابل خودنگهدارتبدیل شد، افزود: از مجموع ۴۰۶ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی سطح روستاهای این شهرستان تاکنون در این بخش نیز بیش از ۱۲۰ کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح و بهسازی شبکه برق در روستاها جهت تامین برق مطمئن و پایدارهمچنان تداوم دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۴۱ روستای موردهدف برای اجرای طرح بهارستان در دیواندره، شبکه توزیع برق ۳۲ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و۵۶۱ میلیون تومان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با تاکید بر اینکه طرح بهارستان در شهرستان دیواندره از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است، اظهار داشت: مقرر است تا  پایان سال جاری اجرای این طرح در ۴۱ روستای دیواندره به طور کامل عملیاتی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره با بیش از ۸۵ هزارنفر جمعیت ۳۳ هزارو ۴۱۷ هزار مشترک برق دارد، افزود: ۱۸۷ روستای بالای ۵ خانوار در شهرستان دیواندره به شبکه سراسری برق متصل هستند.