با برگزاری دوره آموزشی معماری سازمانی؛

پیاده سازی سازمان هوشمند در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی کلید خورد

دوره آموزشی معماری سازمانی با هدف دستیابی به سازمان هوشمند و ناب ویژه معاونان و مدیران ستادی و شهرستان ها در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با اشاره به این که معماری سازمانی یکی از روش های مدیریت تغییرات سازمانی محسوب می شود، اظهارکرد: این شیوه در راستای دستیابی به استراتژی های تعریف شده سازمان ها حرکت می کند به گونه ای که با اجرایی کردن روش های جدید می توان تحولی بزرگ در سازمان ایجاد کرد.

مهندس «مجید زاهدی نیا» ادامه داد: معماری سازمانی امروزه به عنوان یک رویکرد اساسی برای همگرایی در سازمان ها به منظور رسیدن به اهداف کسب و کار و حصول اطمینان از این که سرمایه گذاری ها در شرکت در راستای حفظ و گسترش کسب و کار صورت گیرد، محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شناخت دقیق فرایند های سازمانی از طریق معماری سازمانی می تواند موجب یکپارچگی، افزایش دانش و منطق گرایی و غیره شود، به گونه ای که پیاده سازی آن بستر ساز تحول عظیم در شرکت خواهد شد.

شایان ذکر است این دوره آموزشی با توجه به نتایج نشست کارگروه مدیریت فرآیندها، مبنی بر پیاده سازی معماری سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، برای ۳۸ تن از معاونان و مدیران برگزار شد.