پروژه آبرسانی به مجتمع هفت آشیان شهرستان سنقروکلیایی به بهره برداری خواهد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به ۸ روستای شهرستان سنقروکلیایی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به مجتمع هفت آشیان روستای شهرستان سنقروکلیایی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ داودی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه اظهار کرد: کار احداث مخازن و اجرای لوله گذاری پروژه آبرسانی به مجتمع هفت آشیان به اتمام رسیده است.

وی عنوان کرد: جهت تامین آب شرب ۸ روستای این مجتمع که تعداد ۳۱۰ خانوار تحت پوشش آبرسانی آن قرار دارند، اجرای عملیات لوله گذاری خطوط انتقال به طول ۲۱ هزار و ۱۰۰ متر، احداث ۶ باب مخزن با مجموع حجم ۲۴۰ مترمکعب و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در پایان افزود: این پروژه تاکنون در بخش احداث مخازن، لوله گذاری و ساخت ابنیه ایستگاه پمپاژ به طور کامل تکمیل شده و برای بهره برداری از این پروژه تنها کار برق رسانی به ایستگاه های پمپاژ آن باقی مانده است.