مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

پدافند غیرعامل یک وظیفه ملی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: پدافند غیرعامل یک وظیفه ملی بوده و هر فرد علاوه بر پست سازمانی که در شرکت دارد جایگاهی نیز در بحث پدافند غیرعامل داشته و مکلف به اجرای آن است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در رزمایش حفاظت از زیرساخت‌ها ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: پدافند غیرعامل قطعاً یک وظیفه ملی بوده و اینکه گفته شود یک واحد در هر سازمان به‌عنوان پدافند غیرعامل مکلف به آن است دیدگاه صحیحی نیست.
وی با بیان اینکه تمام افراد جامعه بخصوص ارگان‌هایی که زیرساخت‌های کشور را اداره می‌کنند در خصوص این وظیفه ملی تکالیف مشخصی دارند افزود: بر اساس اهمیت این اصل بود که مقام معظم رهبری فرمان تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در همه ادارات و شرکت‌ها را صادر کردند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: هر فرد در شرکت توزیع برق علاوه بر پست سازمانی که دارد جایگاهی نیز در بحث پدافند غیرعامل دارد.
وی با تأکید بر اینکه صنعت برق به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه هر کشوری مطرح است ادامه داد: اهمیت صنعت برق بیش از تصورات بوده و هیچ توسعه و پایداری در عرصه‌های مختلف بدون صنعت برق متصور نیست.
حسامی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز افتخار دارد در راستای تأمین انرژی پایدار و مطمئن در خدمت مشترکان این انرژی از میکرو وات تا مگاوات باشد.
وی با قدردانی از تمام عوامل اجرای رزمایش، اضافه کرد: این رزمایش دفاع از زیرساخت‌ها بوده که علاوه بر پدافند غیرعامل واحدهای بسیج، هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی، حراست کل، آتش‌نشانی، اورژانس و حوزه یک کارمندی سپاه عاشورا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن دخیل هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش هماهنگی و افزایش تجربیات بوده تا در زمان بروز بحران به‌موقع و با کمترین آسیب و خاموشی، شبکه برپا و احیا شده و تداوم انرژی برقرار شود.