پاداش صرفه‌جویی برق کرمانشاه : ۲۲ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از پرداخت ۲۲ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان برق استان طی خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس محمد مرادی اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش صرفه‌جویی برق کرمانشاه به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کردند، از مجموع ۳۹۹ هزار صورتحساب برق صادر شده در استان طی خردادماه سال جاری، ۱۴۰ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شدند.

وی گفت: براین اساس در صورت حساب‌های برق صادره خرداد ماه شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده هم استانی های عزیز در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعداد قبوض شامل بخشودگی ۱۰۰درصدی را یک هزار و ۷۲۸ عدد اعلام کرد و گفت: تعداد مشترکانی هم که در طرح پاداش صرفه‌جویی برق کرمانشاه از شرکت توزیع برق بستانکار شده اند، ۲۹ هزار و ۵۷۷ مشترک بوده که صورتحساب آنها صادر گردیده است.

وی در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق استان را به خود تخصیص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.

مرادی در پایان تاکید داشت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل، برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.