ورود واحد شماره یک نیروگاه بندرعباس به مدار تولید

واحد شماره یک بخار نیروگاه بندرعباس که به دلیل انجام تعمیرات دوره ای از مدار خارج شده بود . پس از رفع محدودیت‌های تولیدی و همچنین به منظور بالا بردن سطح آمادگی تولید برق به شبکه سراسری برق کشور پیوست. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با […]

واحد شماره یک بخار نیروگاه بندرعباس که به دلیل انجام تعمیرات دوره ای از مدار خارج شده بود . پس از رفع محدودیت‌های تولیدی و همچنین به منظور بالا بردن سطح آمادگی تولید برق به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب ارزشمند متخصصان نیروگاه بندرعباس و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی افزود: ایام گرم سال به دلیل مصرف بالای انرژی برق، شرایط حساسی را برای نیروگاه‌های کشور به ویژه نیروگاه‌های حرارتی ایجاد می‌کند و تولید این انرژی جز با مراقبت‌های اصولی، بهره‌برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی‌شود که با انجام تعمیرات واحد یک این نیروگاه با تلاش و خودباوری مجموعه نیروگاه به وقوع پیوست.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود:عمده کارهای انجام شده در این تعمیرات دوره ای ، رفع نشتی از بویلر و تعویض بخشی از لوله های واتروال معیوب ، رفع عیب از سیستم سیل ژنراتور و رفع مشکل نشتی هیدروژن ، جت پرشر و تمیزکاری هر دو ساید کندانسور برشمرد.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد : با راه اندازی واحد یک بخار در نیروگاه بندرعباس ۲۵۵ مگاوات برق به شبکه سراسری افزوده شد.