همدلی و همگرایی صنعت برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳

به گزارش برقاب،جلسه هماهنگی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ بین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار و برنامه‌های گذر از پیک مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اسدی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تابستان سختی را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: […]

به گزارش برقاب،جلسه هماهنگی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ بین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار و برنامه‌های گذر از پیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اسدی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تابستان سختی را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: پیک شبکه کشور از خرداد آغاز می‌شود اما در خوزستان پیک از فروردین ماه با شروع گرمای هوا آغاز خواهد شد و باید در مدت زمان کوتاه باقیمانده با تعامل و همدلی شبکه را به آمادگی برسانیم.

وی افزود: راه عبور از تابستان سخت پیش‌رو تعامل و هماهنگی صنعت برق استان است تا با هم‌پوشانی در مسائل فنی و بسیج همه امکانات، شبکه را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: اشتراک‌گذاری کمبودها و مطرح کردن خواسته‌ها و برنامه‌ها و تلاش برای رفع این موانع با کمک هم، تضمین کننده عبور از پیک بار خواهد بود.

اسدی اقدامات فنی را اولویت صنعت برق استان اعلام کرد و نگاه ویژه به مسائل فنی و پیگیری مداوم پروژه‌ها، برای آماده‌سازی شبکه را خواستار شد.

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز با تاکید بر تابستان سخت پیش‌رو، تصریح کرد: با هم‌پوشانی و تعامل می‌توانیم از چالش‌های پیش‌رو عبور کنیم و پیک را با موفقیت پشت‌ سر بگذاریم.

در ادامه این نشست گزارش شبکه برق منطقه‌ای خوزستان و توزیع نیروی برق استان ارائه و به صورت موردی وضعیت شبکه برق در شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت تا ۲ شرکت با تعامل و استفاده از ظرفیت‌های همدیگر، نقاط حساس و چالشی شبکه را تقویت کنند.