همدان با کمترین میزان تنش در حوزه آب و فاضلاب

فرمانده انتظامی استان،از کمترین میزان تنش مرتبط با حوزه آب و فاضلاب در استان همدان خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان،سردار سلمان امیری در نشستی صمیمی که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد،ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده […]

فرمانده انتظامی استان،از کمترین میزان تنش مرتبط با حوزه آب و فاضلاب در استان همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان،سردار سلمان امیری در نشستی صمیمی که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد،ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده از سوی مدیران و معاونین این مجموعه در راستای خدمت رسانی به مردم،گفت:خوشبختانه استان همدان یکی از استانها با کمترین تنش در حوزه آب و فاضلاب است.

وی همچنین ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مجموعه،به دلیل اجرای خط انتقال فاضلاب ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان،اظهارداشت:خدمت رسانی به مردم از بالاترین موهبت های الهی است.

سردار امیری در نهایت از مدیریت همه جانبه مهندس حسینی بیدار مدیر عامل آبفای استان، در راستای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این نشست از همکاری صمیمانه و متقابل نیروی انتظامی به منظور ایجاد سهولت در اخذ مجوزها و همچنین ایجاد امنیت به منظور نگهداری تاسیسات آب و فاضلاب قدردانی کرد وگفت:نیروی انتظامی همواره با مساعدت های بهنگام، شرکت آب و فاضلاب استان را در تامین امنیت اجرای پروژه ها یاری نمود.

سید هادی حسینی بیدار همچنین از همکاری پلیس راهور به منظور اعطاء مجوزهای لازم به منظور اجرای شبکه های آب و فاضلاب تقدیر کرد.

 

آبرسانی به دو روستای راوند علیا و سفلی در نهاوند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به دو روستای راوند علیا و سفلی از روستاهای تابعه شهرستان نهاوند، ظرف یک ماه آتی خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار با اشاره به پروژه آبرسانی به دو روستای راوند علیا و سفلی،گفت:درهمین راستا؛ احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی و ایجاد ۱۶۰۰ متر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه مذکور با همکاری یکی از خیرین کشورانجام میشود،عنوان کرد:بر اساس مذاکرات انجام شده،تامین ۱۶۰۰ متر لوله،اهدایی خیر محترم می باشد که با همکاری های انجام شده، تاکنون اجرای یک هزار متر خط انتقال از چشمه به مخزن عملیاتی شده و ۶۰۰ متر مابقی در دست انجام می باشد.

حسینی بیدار با اذعان به اینکه احداث مخزن مذکور از دوماه پیش آغاز شد،بیان کرد: انتظار می رود با اجرای ۶۰۰ متر باقی مانده از خط انتقال،آبرسانی به دو روستای راوند علیا و سفلی ظرف یک ماهی آتی امکان پذیر می گردد.

وی همچنین تصریح کرد:سقایی و خدمت رسانی به مردم شریف استان، به ویژه مشترکین روستایی از افتخارات مااست.