به همت شرکت توزیع برق لرستان صورت می‌گیرد؛

نخستین جشنوارهٔ عروسکی با حضور هنرمندان سراسر کشور

برگزاری جشنواره عروسکی توسط شرکت برق لرستان به‌عنوان یک رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان است.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق لرستان نخستین جشنوارهٔ عروسکی با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می گردد.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر گفت:برگزاری نخستین جشنوارهٔ عروسکی توسط شرکت برق لرستان به‌عنوان یک رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان است.

جلسه هماهنگی نخستین جشنواره عروسکی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر، مدیران کل پست، میراث‌فرهنگی و گردشگری استان، نمایندگان برخی ادارات استان و کارشناسان روابط‌عمومی برق لرستان در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

 مدیرعامل توزیع برق لرستان در این جلسه گفت: جشنواره عروسکی با محوریت مصرف بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برق در دی‌ماه سالجاری به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

 مهندس امیری اظهار کرد: باتوجه‌به مسئولیت اجتماعی این شرکت، جلسات متعدد دبیرخانه جشنواره طی ۵ ماه گذشته برگزار شده است و تاکنون بیش از ۶۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدابیر اندیشیده شده و همکاری دستگاه‌های استان این جشنواره به نحو احسن برگزار گردد.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل توانیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های صنعت برق کشور نیز با تأکید بر بهره‌گیری از نقش و کارکرد هنر و تلفیق آن با آموزه‌های مدیریت مصرف به‌عنوان یک رویکرد نوین در آگاهی‌دهی و اقناع افکار عمومی گفت: در راستای توسعه فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در کل کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

 مهندس علی‌اکبری با اشاره به میزبانی لرستان در جشنواره نمایش عروسکی تصریح کرد: نخستین جشنواره قصه‌گویی با رویکرد بهره‌گیری از این هنر خلاق در تحقق اهداف مدیریت مصرف برق به میزبانی لرستان در ۵ و ۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 وی تأکید کرد: این جشنواره یک اقدام بزرگ، ریشه‌ای و ماندگار خواهد بود و انصافاً در اجرای این جشنواره، برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی صورت‌گرفته است.

 علی‌اکبری افزود: برگزاری و میزبانی این جشنواره به‌عنوان رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان و خرم‌آباد است؛ اما لازم است تا با استفاده حداکثری از این جشنواره، مخاطب‌های زیادی را مورد هدف قرار دهیم.

 وی بیان کرد: ازآنجایی‌که قرار است جشنواره‌ها دوسالانه برگزار شود و امسال میزبانی با لرستان است حال با همکاری و حمایت همه‌جانبه، کاری کنیم که خاطرات خوش‌شکل گیرد و در اذهان بماند.