ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ ISO/IEC آزمایشگاه باکتریولوژی و فیزیکوشیمیایی شهرستان مرودشت

انجام عملیات ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵  ISO/IEC ویرایش ۲۰۱۷ با نظارت گروه ممیزی آزمایشگاه های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اسفند ماه ۱۴۰۰، در آزمایشگاه امور شهرستان مرودشت انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، آزمایشگاه آب امور آبفا شهرستان مرودشت که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ ISO/IEC شده بود ، پس از ۴ مرحله  ممیزی های مراقبتی ، در اسفند ماه سال ۱۴۰۰  توسط گروه ممیزی آزمایشگاه های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد ممیزی قرار گرفت و  موفق به تمدید گواهینامه مذکور شد و پس از تایید مدیرعامل محترم شرکت مهندسی در سال ۱۴۰۱ این گواهینامه اعطا گردید .

بنا بر این گزارش استاندارد مذکور در جهت افزایش دقت و صحت نتایج آزمایشگاهی و صحه گذاری روش های آزمون آب بوده و باعث افزایش مهارت و دانش تخصصی لازم برای استقرار سیستم مدیریت آزمایشگاه می گردد . همچنین این استاندارد شامل تمام الزامات فنی به منظور کسب صلاحیت لازم در جهت انجام آزمون های آب می باشد .

شایان ذکر است در جلسه اختتامیه این ممیزی که با حضور دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس برگزار گردید ، مهندس ابوذر غفاری مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب استان فارس، ضمن تقدیر از حمایت های مدیر عامل شرکت و تلاش و همت همکاران مرتبط ستادی و پرسنل آزمایشگاه آب امور آبفا شهرستان مرودشت ، به بیان سخنانی در خصوص اخذ این گواهینامه استاندارد پرداخت.