قدرت انشعاب برق بیمارستان شفا یحیائیان افزایش یافت‌

به همت نیروهای عملیاتی منطقه برق مولوی با اجرای طرحی ضربتی، قدرت قراردادی انشعاب برق مرکز آموزشی درمانی شفا یحیائیان افزایش یافت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ”اکبر فخاری” مدیر منطقه برق مولوی با بیان این که نیرورسانی به مراکز درمانی و بیمارستان ها و حفظ پایداری و کیفیت توان تحویلی به این مراکز از مهم ترین اولویت های این شرکت است گفت: به دنبال اعلام نیاز این بیمارستان به افزایش قدرت قراردادی انشعاب و انرژی تحویلی، طرح تقویت انشعاب برق بیمارستان مذکور توسط کارشناسان این شرکت مورد بررسی و اجرای عملیاتی فنی مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

“فخاری” افزود: با توجه به میزان قدرت مورد نیاز و شرایط فنی شبکه با دستور مستقیم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف تسریع هرچه بیشتر روند ارائه خدمات به مراکز درمانی و عام المنفعه، نسبت به بررسی دقیق و شناسایی راهکارهای فنی مناسب و اقتصادی، اقدام و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح فنی تعیین شده با همراهی نیروهای عملیاتی این منطقه اقدام شد.

مدیر منطقه برق مولوی با بیان این که اجرای این طرح، میزان پایداری شبکه برق و توان تحویلی به این بیمارستان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده است ابراز امیدواری کرد اجرای این عملیات فنی گامی ارزنده در ارائه خدمات به بخش های درمانی و بیمارستانی پایتخت و تسهیل کننده روند ارائه خدمات به بیماران باشد.

وی تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان به بخش های درمانی و بهداشتی شهر تهران به عنوان تامین کنندگان سلامت شهروندان همواره از مهم ترین اولویت های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور تسهیل ارائه خدمات عمومی به هموطنان ساکن کلان شهر تهران است.