پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مناسبت روز صنعت برق و کار و کارگر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز صنعت برق و روز کار و کاگر را گرامی داشت

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مناسبت روز صنعت برق و کار و کارگر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز صنعت برق و روز کار و کاگر را گرامی داشت.

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در پیام علی اسدی آمده است:

فرا رسیدن دهم اردیبهشت‌ماه روز ملی صنعت برق و روزکاروکارگر (۱۱ اردیبهشت) فرصتی است برای تقدیر از بزرگ مردان و زنانی که با اراده و اعتقاد راسخ و با تلاش شبانه روزی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برق مطمئن و پایدار را بدون وقفه و در هر شرایطی برای هموطنان عزیز تأمین می‌کنند.

انرژی برق یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه‌های زندگی انسان است که بدون وجود این نعمت، حیات آدمی مختل خواهد شد و نمی‌توان بالندگی، رشد و توسعه اقتصادی میهن عزیزمان را حتی لحظه‌ای بدون برق تصورکرد.

مایه مباهات است که همت کارکنان متعهد و توانمند صنعت برق خوزستان عامل اصلی گردش چرخ تولید و باعث رفاه و آسایش مردم گردیده و با مساعی ارزشمند و کوشش خالصانه توانست در بحران ها و شرایط سخت، پاسخگوی نیازهای مشترکان باشند.

اینجانب روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار وکارگر را به تمامی کارکنان محترم صنعت برق به ویژه خانواده بزرگ و گرامی شرکت برق منطقه ای خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تکیه بر الطاف بیکران الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری و با تقویت همدلی و همکاری بتوانیم در مسیر تحقق رسالت خود به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف برق بیش از پیش موفق باشیم.