بازدید از تصفیه خانه های فاضلاب رودهن و بومهن

بازدید مهندس ده چشمه معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب ،مهندس صدرائیه رییس گروه نظارت بر توسعه تصفیه‌‌خانه فاضلاب آبفای استان تهران و هیات همراه از اجرای عملیات احداث تصفیه خانه های فاضلاب رودهن و بومهن و بررسی چگونگی پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای آبفای شرق استان تهران.

بازدید از تصفیه خانه های فاضلاب رودهن و بومهن

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از  روابط عمومی آبفا شرق استان تهران، طی این بازدید که با حضور رحمت‌الله محمدی مدیرعامل آبفای شرق، مهدی اسداللهی تهرانی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب،عابدین رضوان‌خواه معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب ،باقر بارانی مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تصفیه خانه فاضلاب و برخی مدیران این شرکت انجام شد، میزان پیشرفت عملیات اجرایی تصفیه خانه های یاد شده و همچنین وضعیت موجود تاسیسات و پروژه های اولویت دار در دست ساخت شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در جلسه ای که پس از این بازدید در دفتر مدیرعامل آبفای شرق استان تهران برگزار شد ، دکتر محمدی ضمن تقدیر از مساعدتها و رهنمودهای معاونت نظارت بر بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان تهران ، گزارشی در خصوص وضعیت موجود، چالشهای اصلی پیش رو و راهکارهای مناسب ارائه کرد.
در ادامه مهندس ده‌چشمه ضمن اشاره بر بهره برداری بهینه از تاسیسات موجود اهمیت تسریع در تکمیل پروژه‌های فوق را مورد تاکید قرار داد.